Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 30, 2012

Pameran Pengantin di SACC Shah Alam.

Balik daripada spa dan mid valley, aku just baring2, tetiba sangap lak.. ermm apa aku nak buat ni. Memang berniat nak pi pameran pengantin nak tgk promosi2 apa yg menarik disana. Tapi lepas balik spa tu, cam malas lak. Tapi guling2 bermalas di umah lagi buat aku boring. Sudahnya aku pegi jugak SACC tu nak cari kad kahwin.

Sampai kat situ, aku just aim kat booth2 kad kahwin je. Photography, doorgift, catering banyak je, tapi tak applicable pada aku yg dah siap semua tu. Ada la beberapa booth kad kahwin disitu, ada la aku berkenan dengan design dan harga, tapi sbb H takde bersama, aku ingat hold la dulu. Hope esok dia nak pi sini. Kalau tak, pakai tak tempah lagi ler..

Aku berkenan design yg simple je. Tapi yg simple2 pun mahal. huhu.. Niat di hati tak nak spend banyak on wedding cards ni sbb org buang je pun kad ni nanti.

Note : Semua booth kad kahwin sediakan harga pakej yang menarik, cuma aku tak nak pakej kalau boleh, sbb semua dah ada, cuma kad je yang takde lagi. So buat apa membazir nak beli kad yg dtg dengan pakej. Pada bakal2 pengantin yang tak sempat beli doorgift, nak pakai box untuk isikan doorgift, boleh la pi pameran mcm ni. Kalau tak silap aku next week lak ada pameran pengantin mcm ni jugak, tapi di Setia City, Klang.

Mata da ngantuk.. sleep dulu.. esok banyak lagi aktiviti aku ni. Hope H nak pi Shah Alam..

No comments:

Post a Comment