Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 21, 2012

Shopping @Nilai 3

Semalam aku bercuti,bukan untuk rehat @ home,tapi nak sambung shopping barang2 untuk majlis aku nanti di Nilai. Last week dah pegi, tapi semalam aku join H and his family. Actually aku tak payah pegi pun takpe,leh je kim kat H.Tapi memandangkan aku ni tak pernah berpeluang nak mingle2 with his family,aku decide nak join sama.

Overall ok la,altho mula2 aku kekok jugak nak sembang and jalan sama2 dengan family dia. Mak,kakak dan adik dia ada semalam. So kami pergi 2 buah kereta ke sana. Serius aku kekok mula2 nya..mcm mana nak bersembang mesra dengan orang yang baru kita kenal. Tapi sbb sama2 "ganu", so mmg senang je nak masuk korum. Loghat da sama katanya.:)

H cool je bila shopping with family dia ni,hari tu ngan aku, cam tak sabar skit..nak cepat je.. hurmmm.. tapi semalam,mood dia cantik. i loike!! so pasni kalau aku nak shopping lama2, kena ajak semua family dia ni.. :)

Malam pulakpi dinner kat umah abang H. Boleh la.. altho i cannot eat much becoz diet katanya..plus,tak leh makan ikan sungai..huhuhu.. tapi penutupnya best..Aku leh makan durian lagi..

So..malam balik penat.. zzzzz... what a long day..tapi alhamdulillah,semua berjalan lancar.

Note : Yayyy.. today balik kg!

No comments:

Post a Comment