Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 23, 2012

Di kampung

Balik kampung kali ni, dah mula hujan. Non stop. Aku sleep lena je. Lama pun ya..ishk.. bilik aku tido pun sama gelap ngan cuaca mendung. Apa lagi, sleep je la. Kata nak rehat kan, so dapat la rehat. dalam2 rehat tu, stress pun ada la jugak. Ada je benda yang aku tak puas hati tu. Untuk wedding check list, ingat ada la yg boleh aku update statusnya daripada pending kepaa done, tapi ada je yg tak settle. Sudahnya, mood aku pun swing, dan aku rasa malas nak settle kan need to do list aku tu.

Biarkan dulu, sampai masa aku ada mood nanti, aku buat balik. Like now, baik aku tgk tv and sleep je. Puas hati. Mana2 yang buat semak kepala, tinggalkan je dulu. Hidup ni terlalu singkat untuk bebankan kepala. 

Chow...

No comments:

Post a Comment