Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 13, 2012

Happy Birthday - Hafizu

12.12.12, Hapy Birthday En Hafizu. Semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan tercapai segala yang dihajati.. Amin.



Petang semalam decide nak pi makan kat Shogun. Japannese Buffet Restaurant. Kata H nak pi kat Solaris Dutamas. Ada shogun kat situ. Aku dah rasa bukan kat Solaris Dutamas, sbb masa aku google, Shogun ni kat Solaris Mont Kiara. Sudahnya kuar dari Solaris Dutamas dan pergi la ke Mont Kiara. Betul la, its there. So kul 8 da sampai situ. Buffet kat sini start kul 6pm sampai 10.30pm.

Pelbagai jugak la yg terhidang, tapi aku tak la reti sangat nak makan makanan jepun,korea ni. So amik la sikit2. Kata diet kan.. tapi semalam hancus jugak la. Diet2 pun.. semua aku amik skit2, tak membukit pinggan aku? huhu

Rate buffet dalam 57 nett cam tu per head. Sapa yang suka makan makanan jepun, mmg berbaloi la pegi. So pas kenyang terus la balik. And aku pening!!.. apa yg aku makan buat aku jadi pening pun aku tak tahu. Maybe kebetulan sahaja kot. ada org kata badan aku tak cukup rest. maybe la kot.

No comments:

Post a Comment