Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 21, 2013

Baju Pengantin

Baju pengantin aku dan H da siap. Semalam pegi fitting and alter apa yg patut di butik D Zihni bangi. Overall aku ok la dengan baju2 tu walaupun untuk recep tu.. Mcm ralat je. Suppose aku kena buat singkat kot sbb kain pun ada patching lace. So bila pakai tu, baju tu cam sarat skit. Tapi sbb aku ni jenis tak nak banyak sangat ubah2 walaupun banyak lagi masa kalau nak alter, aku decide nak maintain aje mcm tu.

Baju H pun ada yg kena alter. Minor je la, sbb kat leher sengkak. So dah ubah button, boleh la pakai. Itu pun baju recep.. Ermmm tgh pk2 lagi samada nak tukar baju recep dengan majlis akad nikah. And baju2 smlm pun mcm ketat skit, sbb aku makan tak hingat sebulan ni..huhu.. Org nak kawin makan jaga.. Tapi aku ni.. Lagi menjadi2..

Dah letak baju dlm wardrobe ni.. Aku kena la jadikan semangat nak kurangakan berat.. Katanya.. Huuhu.. Semoga bejaya la.. Kalau tanak malu pakai baju ketat2. Semua baju aku tempah sbb badan aku yg kuwusss ni..huhu..

Kat bawah ni aku snap pic baju yang aku tempah tu..



Baju recep or akad ( x decide lagi )


Baju Majlis at H's house


Baju akad yg sepatutnya :)


Grey for H


Baju Majlis Bertandang


Baju nikah

No comments:

Post a Comment