Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 25, 2013

Wedding card

Hari tu aku survey kad kahwin kat pameran pengantin di sacc shah alam. Bajet untuk kad mmg aku berkira sikit. Kalau boleh nak yang palinggggg murah. So dapatla yang berpatutan and within budget allocation utk kad kahwin. Yay..

Kedai kad ni kat Pertama Complex. Banyak je pakej yg ditawarkan. Menarik, tapi aku x perlukan any doorgift box sbb dah beli siap2. Kebanyakan pakej yg ditawarkan akan diberikan sekali kotak doorgift. Juga dengan vip card hard cover. Disebabkan aku tak perlukan kad yg berkulit keras itu, so aku maintain ngan bajet aku. Aku tempah seribu kad dan kad utk 2 pihak.

Tadi aku da reply email kedai ni.. Diorang da submit 1st draft, tapi utk inlay ada pembetulan. Utk cover, just nice, no typo error or silap mana2. Kat bawah ialah design kad aku. Simple n ekonomi.. ;)

Cover Kad

Bunting

Inlay
So tadi da email untuk maklumkan takde kesalahan dah.. boleh print dan 2 minggu lagi collect kad. Settle.

No comments:

Post a Comment