Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 4, 2013

I need house...

Semenjak dua menjak ni.. Asik termimpi nak stay umah landed.. Maklum la.. Kecik2 dulu kat kg, mana la tinggal kat umah tinggi ni. Actually ok je stay apartment.. Guarded, facilities like ada swimmimg pool and kedai all. Tapi yg tak berapa ska ialah parking lot. Setiap rumah ada satu parking, altho aku ada 2 parking.. But still x cukup.. Tamak gittew.. And yg tak best bil nak ajak tetamu datang umah. With limited parking ni.. Mcm malas nak invite org dtg.ermmm..gitu la citernya.

So aku duk usha2 umah2 yg baru nak bina.. Mak aiii.. Kalau x de 600k keatas.. Tak yah la berangan. Somemoreeeee jauhnya dari kl. dah la mahal bulan 2 nak byr rumah.. Nnti mahal nak bayar tol.. Minyak all.. Ishk.. Tutup la niat ku.

Balik kg hari tu, duk sembang2 ngan biras.. Katanya try tgk rumah lama yg org nak jual. Ermm.. Betul jugak tu.. Usha2 lagi.. Mahal la jugak.. Tapi ada la yg dalam bajet. And lokasi pun x la jauh sangat. Berangan2... InsyaAllah ada rezeki can get. Hopefully dpt ler aku landed house. Aminnnn...

Kena usaha carik lagi. Bukan senang nak dpt umah kat kl ni. Yang aku nampak sekarang ni.. Mintak keje area kg la.. Build my dream house kat kampung.. Erkk.. Punya la nak umah landed.. Sanggup nak carik keje kat kg gittew.. But seriously.. I need house!!! 

Anyway aku bersyukur dengan umah skrg.. Just i need some space.. And laman..and tanah.. And ... Bla..bla yg best tentang umah landed.

Ok la.. Tu je entry hari ni.. Motip??.. I need house lerrr.. ;)

No comments:

Post a Comment