Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 5, 2013

Mood pape tah....

Hari ni terlewat bangun. Mcm lipas kudung aku bersiap. Alhamdulillah sampai dengan selamatnya kat opis yg disayangi ini.. Sayang gittew... Aku mmg mcm ni kalau terlebih sleep.. Akan jadi mengarut. Smlm, pukul 8 da sleep. Nasib sempat masak spaghetti untuk dinner. Pukul 1130 H kejutkan utk solat isyak.. Pening. Rasa mcm tanak bangkit je.. Uiii banyak sungguh syaitan yg berbisik. 

Mood swing lagi.. Rasa mcm tak puas hati dengan semua benda. Ishk.. Penat sungguh mood gini. Sebulan sekali jadi gini.. Hormon2!!! Camne ntah. Mcm2 benda aku. Dalam hidup ni, bukan semua yang kita nak, kita akan dapat. Keep ingat mcm tu. anasir jahat yg berbisik kat telinga ni mmg merimaskan. Kena dekatkan diri pada Allah.. Kena belajar untuk bersyukur dengan apa yg aku dpt setakat hari ini. So that boleh tempis suara2 jahat tu. 

Bismillahirrahmanirrahim... ya Allah.. Berikan aku kekuatan dan kesabaran untuk menempuh hari2 mendatang. Kurniakan aku rezeki yg halal dan tabahkan hati aku dengan segala cubaan dan dugaan. Amin..

Ok.. Nak start keje!

No comments:

Post a Comment