Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 13, 2013

Sakit badan

Huhu lately sakit2 badan la plak.. Lenguh tu tak yah ckp la. Kul 9 da sleepy.. Apa tah yang x kena ngan badan ni. Umur 32 tp mcm da 60 thn lagaknya. Kalau kata sakit, H sure cakap aku ngada2 n over..huhu..

Last month da mula amik supplement, konon nak kasi sihat skit. Tak tahu la berjaya ke tak, tapi ikhtiar kan bgs. So aku borong la supplement dr farmasi. Gitu citernya. Masuk bulan kedua ni, so far ok la, selain ngantuk tu still ada.. 

Stress pun ye jugak.. Sometime leh buat badan x sihat. Otak asik pk yg bukan2. So kena amalkan healthynlifestyle ni.. Elakkan stress. Supaya badan sihat gitu.

Dah hampir 3 bln kawin ni... Hari tu tetiba sentap ngan sorang auntie H ni, tgh ramai org, beria lak tya aku da pregnant ke belom. Huh..tahu le anak dia yg kawin saing ngan aku da preggy. Badan org lain lain makcik oii.. Tapi aku jawab ok je la depan dia..altho in reality dlm hati ni.. Mcm kena ramas jantung je rasa. X tau y aku over sensitive.. Tapi aku ttp ngan pertanyaan2 yg aku rasa kurang happy ni.

Sebelum kawin, org semua tya bila nak kawin.. Dah kawin ni, tanya bila nak anak lak..kalau anak leh buat sendiri.. Amik beli kat mall, telah and push.. Kan senang. So sblm tiba masa Allah nak bg.. Sabar je la.. 

Mood hari ni : stress.. Huhu

No comments:

Post a Comment