Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 15, 2013

Penang 150613

Short trip ke Penang, aku ada meeting and dtg awal sehari untuk jenjalan. Dah lama teringin nak mkn nasi kandar kat Penang. Terus la tadi sampai je Penang terus ke Georgetown cari nasi kandar line clear, sesat skit nak sampai.. Tapi at last jumpa dulu. Makan beria.. Puas hati. 

Pas makan terus pi check in hotel. Kali ni aku book kat gurney hotel. Tepi pantai. Nasib ada kosong, last 2 days call semua hotel kat penang penuh manjang.. Nasib la dpt bilik ni. Altho mcm menyampah skit masa check in tadi.. Sistem diorang slow kot.. Penat berdiri nak check in. Huh. Tapi pape syukur sbb dah leh rehat ni.
                           

Sambil2 tgu time nak kuar mkn malam ni.. Aku merajinkan diri menulis blog ni. Tak tahu nak wat pape.. h tgh layan maharaja lawak yg lama.. Penat drive tadi..hehehe.. So aku layan je game2 kat i pad ni. Mlm ni tgu adik ipar aku dtg amik kat hotel. She stay at bayan lepas.. So leh la pi jenjalan tanpa gps.. Hehe.. Kalau tak, sesat je nak bertekak ngan H.. ;)

Ermm tetiba nak caramel ice blanded.. Eeeee... Turun bawah beli dulu. Tata

No comments:

Post a Comment