Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 29, 2013

Dinner @ Cerana restaurant

Semalam aku dinner kat luar lagi.. Altho niat tanak makan beria..huhu. Tapi sbb malas nak masak, aku pi dinner luar jugak la. Mula2 ingat nak lepak jamil je, jamil ni kedai makan kat cheras jugak. And aku ska sbb mee hoon goreng singapore kat situ. Then H bagi cadangan, nak makan kat Cerana. Aku tak penah sampai sini. Just dengar je dari H pasal Cerana ni. So semalam sampai la aku kat sini.

Masuk je dalam restoran ni, mcm x sangka je, ada fountain all, siap ada org nyanyi2 gittew. So kami amik tempat selamat, bawah bumbung, mana la tau kot2 ujan lak kan. Smlm tak ramai org, maybe weekdays.

Sampai je menu, terus la study menu. Mula2 tanak nasi, tapi sbb terpandangkan ada asam pedas, so aku tukar fikiran. Nasi lagi lerrr smlm.. And aku sangat hepi dengan rasa asam pedas tu.. Best2. So aku leh recommend la kalau ada org nak makan situ. Sayur campur, biasa je. Semalam kami amik ayam cashewnut, tapi sbb ada asam pedas, ayam cashewnut tu tenggelam. X abis pun, kami tapau je. Hidangan besar, so kalau makan 4 org pun ok.

Masa makan takde nyamuk.. Dah sudah makan.. Banyak lak nyamuk.. Soooo kami terus la balik. And sleep dalam kekenyangan.. Erkkkkk

No comments:

Post a Comment