Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 21, 2014

Blood Test - PHKL

21.03.2014, Salam Jumaat. Hari ini pepagi aku dan H pergi Pantai Hospital. Previous visit dengan Dr Adilah, Dr dah bekalkan aku dengan Duphaston yang perlu diambil 10 hari. After habis ubat tu, period akan datang dalam tempoh menunggu seminggu. Aku berhenti makan duphaston pada 14.03.2014. Then period datang pada 19.03.2014( Rabu)
 
Doktor dah pesan untuk buat blood test again pada CD3 which is today la, Jumaat. So tadi da setel amik darah. Aku dan H awal datang sebab tanak ramai org. Pukul 7.20 dah sampai hospital. Kaunter bukak jam 8.30pg. So H breakfast kat kantin hospital. Aku tengok je la, sbb tak amik darah lagi. Start kul 12 semalam aku dah kena puasa.
 
8.30 aku terus pegi kaunter daftar dan ke Lab untuk blood test. Sekejap je. Then terus keluar dan balik office. Alhamdulillah selesai urusan hospital untuk hari ini. Next appointment kena jumpa Dr Adilah untuk consultation dan tengok result blood test aku pada CD13 which is 31.03.2014.
 
Malam ini aku akan mula amik clomid untuk 5 hari. Semoga dipermudahkan urusan dan sihat. Maklum aku terbaca kat blog2 TTC lain, ada yang mabuk teruk during taking clomid. Semoga aku tak alami effect sebegitu.

Ps : Happy sbb esok our 1st anniversary. Love u En Pijuemon. :)

No comments:

Post a Comment