Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 14, 2013

Weekend

Bestnya cuti hujung minggu... pejam celik esok dah Isnin. Mcm cepat sangat berlalu. Tak puas lagi nak bangun lewat skit. Now dah jadi isteri ni, keja umah cam dah ada skit2.. ermm.. so far so good, just badan cepat penat. Hadoiii.. baru je 3 minggu. Aku rasa aku kurang bersenam dan buat aktiviti yang sihat. Walaupun ketika tulis ni.. aku baru je pas dinner.. nasi bagai..huaa..

Now lepak je dlm bilik, kaki dah lenguh..nak kata jogging tak jugak. Lepak je. Ishkkk.. nak tengok tv pun tak dapat.. ada orang nak tgk bola. tetiba pk nak pasang decoder kedua dlm bilik. Tapi tv takde.. hehe.. guane tu.. Kalau pasang decoder, kena bayar another 5o hengget kat Astro. Tapi sbb aku dah potong P1, ehem2..

Cakap pasal perbelanjaan, aku rasa tolak tambah..hutang2 bulanan still sama. Mcm aku terpk nak tambah decoder tu, baru berangan leh potong perbelanjaan utk p1 sbb dah potong, aku dah berangan nak amik 2nd decoder lak.. So sbnrnya sama sahajork.. Tolak p1 tambah Astro.

Bila la aku leh berjimat cermat skit. Nanti la akan aku cuba jadi insan yg berjimat..gittewww.. Huh.. malas la nak tulis banyak2.. tido je la.. Bosannnn..

No comments:

Post a Comment