Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 30, 2013

Pooh Balik Kampung

Jumaat lepas (26 April) aku cuti sbb nak hantar cik pooh balik kampung. Bertahun cik Pooh duk KL berkhidmat ngan aku. Banyak sungguh budi Cik Pooh. Tapi sbb cik pooh tak sihat ari tu dan mencuakkan aku, so aku terpaksa ganti dengan Goldfish dan buat keputusan nak hantar Pooh balik kampung. Lepas ni Pooh nak berkhidmat ngan ayah and mak plak. Kata mak leh guna Pooh nak bawak pi ngaji. :)

Pagi Jumaat, aku drive goldfish dengan ayah kat sebelah. Mak pulak nak balik petang ngan Judin. Pooh plak H yang bawak. Tq la kat H yang sudi drive Pooh dari KL ke Dungun. Bengkok pinggang katanya. huhu...
 
H drive Pooh :)
Kelakar pun ya, selepas Hentian Temerloh, tetiba indicator minyak Pooh menyala.. i need drink!!!.. H panik dan call aku, tanya kalau dah blink2 tu, bape jauh lagi leh jalan. Ermm.. aku belasah je kata sejam. Aku pun lupa, tapi seingat aku, setengah jam boleh je.. Tapi aku jawab je sejam, tanak H panik. Hehe.. So H dah bukak tingkap, off aircond.. bila turun bukit, free gear..hehe.. punyala cuak. Aku plak sambil drive Goldfish doa tak berenti.. jgn la mati sebelum sampai Hentian Gambang. At last sampai juga ke Hentian Gambang... terus isi minyak.. Alhamdulillah... :)
 
So petang tu kami sampai dengan selamatnya ke Dungun.

No comments:

Post a Comment