Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 11, 2013

Cuti di Cameron

5-7 April 2013, sampai jugak aku  ke Cameron. Dah lama niat nak merehatkan diri dan otak yg dah sedia penat ni. Maklum beberapa bulan lepas macam-macam yg berlaku dlm hidup aku, So aku dah berangan-angan nak pi somewhere dan berehat. So aku pegi dengan H,  Jumaat dah cuti, gerak dlm pukul 10 pagi gitu. H drive. So aku just duk sblh jadi co pilot je la.

Sampai Cameron sempat singgah Kea Farm, teringin sweet potatoes..huhu. Nasib la ada. Pastu terus pi check in kat Strawberry Park Resort.

Sebelum pegi H dah tya, nak bawak jaket tak, kan sejuk nnti, aku confident jawab, tak yah, sbb cameron dah tak sejuk cam dulu. Sudahnya, masa aku pi ari tu, tetiba lak ujan. Huhu.. Sejuk giler.. Amik all the blanket dlm wardrobe. Balut badan. Terus aku hibernate. Most of the time aku sleep.. Giler x leh tahan sejuk.. Huh..
 
Salah satu sbb aku nak pi cameron kali ni ialah nak pi Boh Plantation kat Sg Palas, tapi malangnya tak kesampaian jugak kali ni, sbb half way kitorang naik bukit tu, kena pusing balik sbb ada pokok tumbang. Sudahnya minum teh di Bharat Tea je la.
 
Tak tahu nak citer apa sangat, tapi yg paling penting ialah, aku pi sana makan mcm tak penah jumpa makanan..huhu.. Orang kata lepas kawin bahagia..sebab tu gemuks.. :)
 
Anyway, aku happy dengan percutian ini. Tq to H yang sabar dengan kerenah aku yg macam2 ni. Next time kita pi jenjalan lagi ye :)


Tak abis2 ngan phone.


Tadaaa.. walaupun amik pic dengan mengiring cenggini pun, masih nampak gemuk..so mmg sah la, aku gemuk.


Dari dlm bilik, kat luar tu kabus je all the time


Breakfast.. nampak cam ok je.. amik roti, tapi not in the picture.. nasi lemak, nasi goreng, semua aku belasah..huhu


Ini dinner kitorang mlm kedua, steamboat.. tomyam nyer terbaek...


H pose ala2 bz ngan phone di ladang teh.

No comments:

Post a Comment