Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 26, 2013

Pooh Sakit Mengejut

Tu dia tajuk entry aku..huhu. Semalam sejarah la aku kat tepi npe. Pepagi bangun dengan awal nak pi keje. Banyak benda yang aku nak setelkan. So by 7am da kuar umah. Tetiba pooh tetiba termati enjin. Erkkk.. Aku hidupkan balik, and gerak skit lagi, Disebabkan aku da tak sedap hati, aku lencong ke NPE. Nasib la sempat buat mcm tu, kalau tak, mau aku tersadai kat jalan Sg Besi tu and menjadi penyebab org2 lain jam nak pi keje..huhu.
 
Menggelupur kat tepi jalan, Nak call sapa? Terus call H, and adik2. Nasib la semua org ada. Sementara menunggu H dan Judin sampai, ada mamat India ni stop and kata nak tolong. Aku tak kuar kereta langsung. Takut la plak.. serius mcm nak nangis pun ada. Tapi sabor je la. Then Judin sampai, tgu sekejap ngan dia, then sampai la H. Judin pi keje dulu sbb dia ada meeting.
 
Aku dan H terus ke workshop. Sbb awal lagi and workshop tutup, aku pi breakfast dulu. serius tak sedap nasi lemak pagi tu. duk pk kan si POOH je.. ishk. Tapi nasib baik la semua ada membantu. H masuk half day keje, Fakhrul lak tolong masa kat workshop. Macam mana la kalau takde diorang? huhu..
 
Petang smlm pooh da leh amik. Kata mekanik tu, kena tukar condenser, contact point dan spark plug. Btw smlm nye abg yg bawak tow truck tu sesat nak jumpa kami kat tepi jalan, mula2 panas hati, tapi bila tgk kos nya yang tak mahal sangat tu.. leh la smile. :)
 
Flag Man terlantik

Pooh nak kena tow.. :(
 
 
 

No comments:

Post a Comment