Sunday, March 10, 2013

Minggu bz

Huhu.. Hari ni pepagi aku da bangun.. Potong langsir. Smlm baru cari n beli kain kat Tewah Mines. Benang lak takde. Haru. Tapi hari ni memang dah janji dengan H mak jumpa. So boleh ajak dia cari benang.

Disebabkan smlm pooh sakit balik.. Nasib aku x tersadai tepi jalan, so hari ni aku ajak H temankan aku pi usha kereta. Aku mcm teringin ngan preve. Kata org spec bagus n sesuai dengan harga. So after brunch, aku and H pi showroom proton. Hati da berkenan.altho takut gak ngan komitmen bulanan.. Tapi bila pk2 balik.. Its about the time.. Dah 7 tahun pooh ngan aku. Now da mula meragam. So aku kena la berani.. Tahan la nafsu nak membeli belah..huhu.. Nanti kena byr kereta.

Lepas proton masuk perodua.. Pastu aku mintak H bawak pi toyota.. Berangan nak pakai vios plak.. Tapi bila tgk2, preve jugak jadi pilihan.. Memikirkan komitmen bulanan.. So aku rasa nam amik preve.

After tgk keta, aku n H pi cyberjaya. Jumpa arina. Memang tujuan utama nak amik kerepek kat umah arina. Mulanya aku order daripada arina.. Sbb aku ska kerepek yg dia jual.. Sekali, bila tanya harga.. Katanya nak bagi percuma.. Alhamdulillah.. Semoga dimurahkan rezeki n dipermudahkan segala urusan..my fren.. Tq arina ;)

Balik umah aku start jahi langsir.. Tapi penat nak habiskan today.. So aku buat operasi kerepek.. Yessss.. Da siap untuk H.aku nyer esok2 la aku buat. Kalau x pun, aku pack kat kg. kat bawah pic kerepek yg aku siap bungkus untuk H.





No comments:

Post a Comment