Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

New Guy.. oppsss

Okies... b4 this mak call inform she did gave my phone number to this one guy. Dari kampung. I dont mind la. As far yg mak tau, aku sekarang ni alone.. takde bf. Aku saja je tipu sbb tak nak dia n ayah mengharap. So better dia tahu aku sorang2 now.

Bila this guy call, aku jawab la. Mulanya dia kata aku garang. Erm.. bukan garang sepatutnya bunyinya tegas. Ye la, aku tanya banyak. So dia kata kalau at that time masa dia on the phone dengan aku tu, kalau dia tgh interview keje. Alamatnya dia failed la. :)

Dia ada fb and we exchange account fb. Ekeke.. he is not handsome at all. Tapi the way he talk to me, cam nice person. And aku pun, cantik ke nak org lawa2? hehe. So i tak kisah. Selagi org to being nice to me, i'll act the same way.

So my relationship with my bf, i just put on hold. Until Feb 2012. Dia susah sangat nak bg dateline kan. So this time, aku da sampai ke ujung kesabaran kot. Apa yang dia buat aku untuk for the past 2 years. Mak ayah aku yg sedih tgk aku. Segalanya akan terbongkar Feb 2012. InsyaAllah. For the time being, aku buat biasa dulu. Study aku ada 4 bulan je lagi. Aku akan tgu habis dulu, then will reveal everything. I call the day is D day.

Aku bukan la jahat sangat, but if i do polling site, ask everyone to vote apa yg i buat ni betul ke tak. I bet kalau ada 1000 voters. 999 agreed with me and 1 against. Yang against tu shud be my bf la.

Last nite im soo tired, so i did not do anything. Just sleep, and wake up at 330am to solat. Then i read sms from the new guy. Let me call him "Bak".

Bak : Esok @ 6am i check in ( Kerja dia kat laut )
Me : Ok.. hati2 tau.

Actually, the moment i read the sms, i sedih. Erm.. agak pelik. But i tend to ignore dulu. Baru sembang 3 kali, dah kecoh aku nak feel empty bagai kan. So i just diamkan diri and sent him sms hati2 tu.

This morning i get nasi lemak for my breakfast. :) Semalam aku langsung tak lalu makan. So today.. i just feel released. Y? i also donno y la.. :)

No comments:

Post a Comment