Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 30, 2019

Sambung Rawatan di Klinik Dr Hamid di Taman Desa Medical Center

Dah lama tak masukkan entry ini.
 
14.11.2018: Aku dan H ke Klinik Dr Hamid. Kali ini bukan di Yayasan lagi sbb klinik telah berpindah di Taman Desa Medical Center. Alhamdulillah tidak jauh dari rumah dan tempat kerja kami berdua.
 
Kali pertama berjumpa dengan Dr Hamid. Setelah menyemak segala maklumat aku, Doktor sarankan untuk aku membuat prosedur Laparoscopy & D&C untuk tujuan cyst aku juga. Doktor mintak aku terus ke Damansara untuk membuat temujanji untuk lakukan prosedur.
 
Hari yang sama, aku dan H terus ke Damansara. Di situ kami membuat temujanji prosedur dengan PA Dr Hamid, Tarikh yang ditetapkan ialah 10 Januari 2019. So kami balik rumah selepas itu.

No comments:

Post a Comment