Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 30, 2019

Appointment DHA

27.05.2019 : Sesi Temujanji dengan DHA

Alhamdulillah, doc ucap tahniah pada kami. Sesi sebentar itu kami manfaatkan dengan pertanyaan-pertanyaan berkenaan kehamilan ini.

Scan kedua baby. Hari ini dah 7 minggu 2 hari


Doc sarankan untuk aku berhati-hati dan menjaga makan. disebabkan aku PCOS, aku perlu hati-hati dengan pengambilan gula.

Puasa pula, doc maklumkan tiada masalah untuk berpuasa, cuma tengok la keadaan diri sendiri, kalau dah tak larat sangat, berbuka la. Tapi kalau takde masalah. Teruskan je. InsyaAllah Allah lindungi kita.

Doc juga tak berikan aku apa2 ubat untuk kuatkan Rahim, tapi doc minta aku continue vitamin yang sebelum ini aku amalkan seperti vitamin C, Fish Oil. Cuma tambahkan asid folic dan seterusnya Obimin.

Pertemuan ringkas kami berakhir dan aku perlu jumpa doc balik 4 minggu daripada sekarang.

Note : Ya Allah lindungilah kandungan ku ini, semoga bayi ini akan berkembang dengan baik , sempurna, soleh dan selamat dilahirkan nanti. Amin

No comments:

Post a Comment