Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 30, 2019

Alhamdulillah berkat Ramadhan

Sempena cuti Nuzul Quran, aku dan H balik ke Dungun untuk berbuka puasa di kampong. Sebelum balik, aku dah sesiap beli minyak angina cap kapak.. bulan puasa kali ini aku tak lalu nak sahur dan ada sikit rasa loya.
 
20 May 2019
 
Semalam aku dah sesiap beli UPT. Terasa nak mencuba nasib. Mana tahu ada rezeki. Subuh itu, masa semua org bersahur, aku cuba buat ujian ini. Alhamdulillah aku Nampak 2 line yang sangat terang yang mana aku tunggu selama ini. Aku join sahur dalam hati yang berbunga riang. H pun aku tak bgtau lagi.

2 lines yang ditunggu-tunggu


Selepas Subuh baru aku maklumkan H. H terpinga-pinga sbb langsung tak faham 2 lines tu apa. Bila tahu kami tak menangis, tapi hati ini tidak dapat digambarkan. Ya Allah.. terima kasih atas kurniaan ini.
 
Pagi itu juga aku terus ke klinik Zam di Dungun untuk sahkan kehamilan. Niat asal nak beli lagi UPT yang mahal lagi nak test lagi. Tapi bila fikir2 baik terus ke klinik.
 
Alhamdulillah, doctor sahkan aku telah hamil 6 minggu 5 hari. Kiranya sebulan kalau tolak 2 minggu. Kata doctor tu. Happy sungguh rasanya tgk ada kantung baby yang ada dot kecik kat dlm tu. huhu...

Scan pertama zuriat kami. 6 minggu 5 hari
Kami balik KL dan menjadualkan sesi berjumpa doc Hamid untuk appointment seterusnya. Tarikh appointment ialah pada 27.05.2019.

Note : Ya Allah lindungilah kandungan ku ini, semoga bayi ini akan berkembang dengan baik , sempurna, soleh dan selamat dilahirkan nanti. Amin

No comments:

Post a Comment